Julen är här!

Då är det visst julafton igen! Har slagit in alla paket, pyntat huset och klätt granen. Nästan all mat är klar så imorgon blir nog en ganska lugn dag. Har planerat att kanske hälsa på mormor och Dana i Torsby under eftermiddagen/kvällen, eller om jag tar det på juldagen :)
 
Slänger upp en bild på gänget som var med på SSU:s julbord förra veckan. Söt bild, även om jag fick en snöflinga mitt i leendet och ser ut som en kanin...x) Nu ska jag sova, god jul och gott nytt (val)år på er!
 


Kommentarer
Memmie

"Söt bild, även om jag fick en snöflinga mitt i leendet och ser ut som en kanin...x) "

hahahaha skrattade rakt ut när jag läste den där kommentaren! Haha, det tänkte jag inte på innen, du ser jättesöt ut!

Svar: HAHA, men jag ser ju ut som en kanin! XD Men tack :') <3
Mrs Fahrenheit

2014-01-26 @ 19:38:09
URL: http://kawokaw.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0