I väntans tider...

Vaknade klockan sju imorse med hjärtklappning. Drömde att jag inte tog mig in på en enda utbildning som jag sökt... ._. Loggade in på antagning.se för att se oooom de hade blivit klara. Läste att det inte skulle vara klart förrän i eftermiddag så jag gick och la mig igen...XD 
 
För att få tiden att gå så ska jag ta med mig Daniel på en tur runt Stora hässlingen. Det är väl dryga milen runtom den tror jag. Min cykel håller på att skramla sönder så det ska bli kul att se hur det klarar att köra offroad på de dåliga skogsstigarna! Kanske måste gå hem, haha! Nä, på med cykelbyxorna. Nu ska Jansson nr 2 och 4 ut på äventyr! 
Cheers! 
 
Slänger upp några bilder på sjön, som för övrigt har asmysiga stränder!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0