Summering av dagen

Nu har jag sett lägenheten. Den var sjukt mysig och det var även området. Hoppas innerligt att alla de andra tackar nej till den för jag vill så gärna ha den nu efter att ha sett den.... Sitter och tänker ut hur jag ska placera vissa möbler, vilka tavlor jag ska hänga vart osv.. Nu måste vi hålla alla tummar vi har, okey?!
 
Fick också reda på att älsklingen äntligen kommit hem idag också. Känns sjukt skönt efter att ha varit konstant orolig i en och en halv vecka. Vill bara att det ska bli Augusti nu så att jag kan fortsätta mitt liv. Visst är det skönt med lov, men har alltid tyckt att sommarloven har varit för långa, haha. Särskilt när man längtar efter och ser fram emot något.
 
Förresten, alla som sökt universitet.... Vet ni om att det är exakt en vecka på dagen tills vi får vårt första antagningsbesked? Nerverna dödar mig, ärligt.
En bra dag som denna firar vi med en bra bild på två underbara människor som jag snart saknar ihjäl. MÅSTE SES SNART, typ igår????!! Grillfest, pyjamasparty, supfest, tjejkväll, filmkväll med andra goa människor. Dör snaart här borta bland mygg, älgar och äckliga vargvalpar som leker sött i dikena. Kom igeeen, kidnappa mig snart! :( ♥ ♥ ♥
 


Kommentarer
Vero

Hoppas verkligen det är den 12e man får besked, är nervös jäklar här!!

Svar: Till Karlstad är det den 12e! Är också nervös, men också taggad haha!
Mrs Fahrenheit

2013-07-06 @ 21:13:38
URL: http://deadmusic.blogg.se/
Lindilureen

Usch, jag vill inte att det ska bli fredag. Typ första gången i livet som det känns så? :s Saknar er också vännen! Kom till Torsby så blir allt mycke enklare :') Finns i samma lägenhet som jag funnits i, i snart 4 år ^^ <3

Svar: Och jag finns i röriga Bastvålen med en skadad Totte och höglöpande Alice! :(( </3
Mrs Fahrenheit

2013-07-09 @ 16:47:21
URL: http://lindilii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0