Full rulle!

 
Den senaste veeckan har gått onödigt fort! Min moster Diana och hennes man kom hit och hälsade på. Det blev allt från fiskning till grillning, och kul var det! Nu har de åkt hem till Göteborg iaf, till regnkaoset.
Marcus och pappa byggde en brygga på två dagar, så nu har vi en sån i sjön också! Lite impulsivt men kul!
 
Min lycka över att ha tappat några kilon har gått tillbaka btw, vår våg är heeeelt paj. Har inte en aning om hur mycket jag har tappat, men tränar ändå. Märker väl skillnad på hur kläder sitter och så, särskilt bh:ar.... Men de där siffrorna på vågen är väl inte så viktiga ändå. Eller hur?
 
För övrigt så har jag beställt mig en assnygg röd tröja, en klocka och två par leggings som snart trillar ner i brevlådan. Råkade bli två tröjor av misstag och eftersom jag upptäckte detta EFTER att de hade skickat dem så gick det inte att avbryta... Så om någon är sugen på att köpa en tröja billigt så äre bara att hojta till. Tror den gick på knappt hundra spänn så det ska väl inte vara så svårt att bli av med den med tanke på hur toksnygg den är. 
 
 


Kommentarer
Mia

Vad är det för sorts tröja? ^^

Svar: http://i00.i.aliimg.com/img/pb/677/257/571/571257677_180.jpg Så ser den ut! :)
Mrs Fahrenheit

2013-07-29 @ 22:22:08
URL: http://miaandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0