Barnvakt

Igår pratade jag med Tamir på oovoo. Vi pratade i säkert 2 timmar innan han var tvungen att lägga sig. Det kändes så sjukt skönt att se honom igen, även om det bara var på mobilen... Saknar honom så otroligt mycket, det känns som att jag ska gå sönder i princip närsomhelst. Kunde inte hindra mig själv från att låta ögonen tåras. Men det hjälpte verkligen att få se honom, se att han mår bra, se honom skratta.. Klockan var nästan 7 på morgonen i Mongoliet när han var tvungen att lägga sig. Älsklingen då... ♥
 
Just nu är jag i Torsby och passar hans lillasyster då hans mamma jobbar och dagis är stängt. Den där lilla filuren måste vara världens gulligaste lilla krabat! Idag ska vi tydligen ut och plocka blommor, haha. Nåja, dags för frukost, både jag och Angela är sjusovare idag. Slänger upp en bild på lilla pyret! 
 
Cheers!
 
 


Kommentarer
Lindilureen

Nämmen gud va gullig!! Skönt att höra vännen, det värmer mitt hjärta också. <3

Svar: Hihi :D ♥
Mrs Fahrenheit

2013-07-16 @ 12:43:10
URL: http://lindilii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0