Livet

Jag är duktig på att blogga.....not 8) Anyhow anywho, igår var det ju såntdär val till europaparlamentet, la min röst på fina Gytte. Det behövdes, S fick knappt upp till sitt mål. Att det gick så bra för Fi var en positiv överraskning, och för att inte tala om Mp! Ren och skär lycka till dem. Mindre bra var att rasisterna själva, Sverigedemokraterna fick så nånga röster. Jag tror ärligt talat att folk faktiskt tror på Jimmies floskler. 10% av svenskarna kan inte vara så jävla dumma i huvudet, utan de måste bara vara otroligt naiva och dåligt pålästa. Historien upprepar sig, och ett främlingsfientligt EU träder nu fram likt den tyska armén under WW2. Och vad gör folket? Ingenting. Absolut ingenting. Angående mitt privatliv så finns det egentligen inte så mycket att säga. Narkolepsin och alla symptom växer till sig och blir allt värre och jobbigare för var dag som går. Tröttheten är så omfattande att jag inte längre känner av någon topp på dagen. Jag vaknar megatrött, och därifrån går det bara utför. Inte socker, koffein eller något uppiggande medel fungerar. Jag orkar inte med mig själv och jag orkar verkligen inte med plugget. Så ligger det till. Hejdå


Kommentarer
Louise

Du kommer klara dig ändå, även fasten allt känns skit!Jag tänker på dig vännen och hoppas att det ska bli bättre någon gång med narkolepsin! Massa kramar till dig! <3

Svar:
Mrs Fahrenheit

2014-06-04 @ 15:57:48
URL: http://www.nattstad.se/louisekvarnlof


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0