Eldkonst

Gårdagen förtjänar minst sagt ett blogginlägg. Ska försöka summera dagen så gott jag kan, även om de ord jag skriver inte kan bli mer än några meningar. Känslorna - glädjen, kärleken och lyckan - det är något som mina ord aldrig kommer lyckas beskriva, oberoende av kvantiteten.
 
Dagen började med ett sista handledarmöte i CBGAGA-kursen. Jag och Frida skulle få reda på resultatet av den rapport vi lämnade in för någon vecka sedan. Det kunde inte ha gått bättre, båda två var nog lika chockade över hur otroligt mycket positiv kritik som vi fick av läraren. Vi var väl ganska säkra på att vi skulle bli godkända, men all uppmuntran och feedback som vi fick gjorde att jag och Frida gick därifrån med (antagligen) de största leendena i hela Karlstad. 
 
Efter det väntade några timmar programmering. Klockan 5 begav vi oss hemåt, varpå jag snabbt packade en väska för att dra till min snos. När jag kommer hem till honom lite drygt en timme senare så möter jag en syn som jag aldrig förr har skådat. Tända ljus, dukat bord, och en härlig doft av nylagad middag. Han hade köpt ett särskilt vin för just den här kvällen (som för övrigt var galet gott!) och efter maten så värmde han glögg till oss båda. Gissa om jag svävar på moln eller?! Jag har aldrig varit med om att en kille ansträngt sig såhär för mig förr, och jag har absolut inga problem med att bli lite van det ;) 
 
Något senare begav vi oss mot Museet där ett evenemang, Eldkonst, skulle äga rum. Frida och Martin väntade på oss där, och kvällen blev över min förväntan! I skuggan av eldkonstens lågor stod vi och frös (fast inte så mycket, både jag och Frida hade våra privata element som snällt höll om oss ♥) och såg på hur olika skulpturer brann i mörkret. Vi skrattade mycket och en förträffligt bra kväll. 
 
Nu på morgonen har det också varit sjukt mysigt. Vaknade av en pipande hund, haha. Fast så söt som hon är så är det inte så jobbigt att klä på sig och gå ut i regnet för en morgonpromenad ♥ Min nyckelknippa har precis blivit större, och mitt hjärta kan inte sluta slå i ultrarapid. Jag älskar livet, jag älskar nuet, och jag har även höga förhoppningar om framtiden.
 
Och vet ni vad? I'm on top of the world - hey! ♥♥♥
 
 
 
 
Finaste Nova ♥
 
 


Kommentarer
Lureeen

Hahha, det är du och våra boxar det, "I'm on top of the world - hey!" :'D fina vän <3

Svar: Åhhh cpboxarna <3 Kommer inte aakna dem och hoppas att jag aldrig mer får se de dryga fanskapen hahah! :D Kul grej though! <3
Mrs Fahrenheit

2013-12-15 @ 09:37:14
URL: http://sweetshots.blogg.se
Louise

Blir så glad för din skull vännen! Pirrar nästan i min mage! :o Hahah, du förtjänar verkligen allt det här!
Pussss! :*

Svar: Hihi <3
Mrs Fahrenheit

2013-12-16 @ 17:58:56
URL: http://www.nattstad.se/louisekvarnlof


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0