Underbar dag!

Äntligen, måate jag bara säga. Äntligen har det blivit min tur att få tag på en lägenhet, sisådär bara någon vecka innan skolstart. En etta med kokvrå, trettiofyra kvadratmeter stort, och på Kronoparken. Studentlägenhet fungerar bra till att börja med. Väldigt bra. 
 
Ögonlocken börjar bli tunga nu. Tog med Totte på en rask promenad runt både Hässlingen och Vankelitsjön. De första kilometerna var på vägen, tråkiga och enformiga. Sen kom vi till Vankelit där de har får. Gissa om Totte blev rädd när han hörde dem! Haha, han ville så gärna in till dem och hälsa.. Gick vidare runt nordsidan av Vankelitsjön och släppte honom vid badplatsen på östsidan så han fick svalka sig. Det finns få saker som gör mig så glad som att se honom slänga sig i vattnet efter en varm promenad. Hans tacksamhet lyser rakt igenom honom.
Efter det väntade skogen, åhhh vad kul han tycker det är att springa lös bland alla träd och buskar! Jag tappade bort mig lite ett tag, sa till Totte att vi skulle gå hem och frågade vilket håll vi skulle. Efter det följde jag honom,  och visst kom vi hem! Blir alltid lika förvånad över hur mycket han förstår. Helt otroligt är han ♥
 
Nu ska jag kolla lite Castle innan jag slänger ihop en köttfärs till mat. Bra dag! Älskar när det är såhär!  :D
Ciao!
 
Ps. Jag gillar den här bilden! Vår sjö här är såå fiiin!
 
 


Kommentarer
Lindilureen

GRATTIS FISEN! <3<3<3 Äntliiiigeeen !

Svar: Tack! Tyckte att det var dags nu ;)
Mrs Fahrenheit

2013-08-05 @ 20:08:13
URL: http://lindilii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0