HOPPAS !

På fredag åker jag på lägenhetsvisning med pappa i Karlstad! Fick inbjudan till en tvåa på Kronoparken igår, ringde den tidigare hyresgästen idag efter att ha pratat igenom det med mamma och pappa.

Men lägenheten kan ju gå till någon annan, eftersom det inte bara är jag som är inbjuden. Kan inte låta bli att släppa loss fjärilarna i magen ibland dock. Det pirrar i hela mig av förväntan.

En tvåa, inte långt från universitetet, med balkong och en rimlig hyra. Om jag får den så blir jag den lyckligaste tjejen på jorden. En underbar lägenhet med min underbara pojkvän. En perfekt start i en ny stad, och helt underbara förutsättningar för att börja på ett nytt kapitel i mitt liv - både som student och sambo!

Cheers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0