Galen start på dagen

Vaknade av magont strax innan 8 imorse. Gick ner på toa och höll på att svimma där, haha. Började kallsvettas och hyperventilera. Gick raka vägen till mamma och pappas rum där fönstret alltid står öppet = askallt. Såg verkligen ingenting det sista. Drog iaf av mig morgonrocken och la mig på golvet. Kylde ner kroppen lite och snart därpå försvann pipet och bruset och slutligen kom synen tillbaka. Äcklig känsla. Har aldrig varit med om att jag haft så ont att jag varit påväg att svimma... Tryckte i mig några smärtstillande och somnade iaf.
 
 
Ska snart skjutsa Daniel till en kompis och sen drar jag och papi till Karlstad!
 


Kommentarer
Lindilureen

Men usch! Låter inte trevligt det där du.. Du får krya på dig och sköta hand om dig! <3

Svar: Det ska jag! :) ♥
Mrs Fahrenheit

2013-07-05 @ 16:59:43
URL: http://lindilii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0